Lovci Draků
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lovci Draků

Guildovní fórum Lovců Draků
 
PříjemPříjem  PortálPortál  GalleryGallery  HledatHledat  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 Pokus o sloh

Goto down 
+9
Martin
Revenant
Auriel
Pickwick
Leuret
Denny
Miss Ariel
Gobledon
Pazdi
13 posters
Jdi na stránku : 1, 2, 3, 4  Next
AutorZpráva
Rainbow-
Anonymní
Anonymous



Pokus o sloh Empty
PříspěvekPředmět: Pokus o sloh   Pokus o sloh Icon_minitimeSun 20 Jul - 0:22

Ahoj nejsem zrovna poeta ale pokusím se sepsat důvodu proč bych chtěl do vaší guildy a proč vy byste měli mě chtít vzít do guildy. Hraju UO už hodně let ted mam ale jen postavu Rainbow povahou nekromancera hraju za něj týden nyní mám 99 nekro a 60 mgr počítám, že do 14ti dnů bych mohl dodělat i mgr. Něco z rl života je mi 20 bydlím v jedné vísce u Mostu studuje FEK v Plzni pracuji jako realitní makléř od 5ti do 19ti sem hrál aktivně fotbal. Vaší guildu jsem si vybral po dlouhé úvaze kde hledat na dp přátelé a po prolistovaní ostatních stranek guild na zmíněném shardu. Já nabízím aktivní hru, přátelství, myslím, že docela dobrého uo hrače.....dík za odpovědi doufám, že mě moc nezkritizujete
Návrat nahoru Goto down
Pazdi

Pazdi


Počet príspěvku : 1012
Datum registrace : 19. 08. 07

Pokus o sloh Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pokus o sloh   Pokus o sloh Icon_minitimeSun 20 Jul - 0:29

hraješ dost let...tzn. jaké jsi měl postavy, jaké guildy, jaké zkušenosti...hrál jsi pk?
každopádně jestliže bys dostal šanci, jsem zvědavej, jestli budeš hrát tak jako mluvit:p
Návrat nahoru Goto down
Rainbow-
Anonymní
Anonymous



Pokus o sloh Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pokus o sloh   Pokus o sloh Icon_minitimeSun 20 Jul - 0:33